čtvrtek 12. listopadu 2015

Info o distribuci diářů

Pozor, pozor :)
Omlouvám se za komunikační pauzu, byla jsem zahlcena emaily s dotazy a objednávkami. Řeknu vám, nezdá se to, ale eshop je docela řehole, nechtěla bych se tím živit! 


Jsem ráda, že jsem použila na správu objednávek eshopový modul, protože dělat tohle v excelu, tak mi švihne ;)

Každopádně srdečně děkuji všem, které jste mi projevily důvěru a přízeň a diář si objednaly.
Všem vám mělo přijít automatické potvrzení přijetí objednávky a podklady k platbě, pokud ne, kontaktujte mě, prosím.


Po třech dnech strávených kontrolou, papírováním a balením, začínám s distribucí zítra a v pondělí.
Až vám balíček dorazí, budu ráda za feedback a vaše první dojmy. A časem třeba i na ukázky toho, jak jste si diář vyšperkovaly a jak ho vedete!

Na vaše emailové adresy, které jste uvedly při nákupu, budete příležitostně dostávat tzv. freebíčka k výtisku ve stejném formátu jako je diář. Půjde o různé tematické vložky nebo kopie stránek, které už v diáře máte a potřebovaly byste jich víc (rozvrhy hodin, adresář). Jen si je vytisknete a proděrujete a můžete vesele používat.
Na první takové tematické "freebíčko" se můžete těšit už zanedlouho :)


Ještě jednou díky. Diář je krásný, těším se s vámi!
PS: pro inspiraci chystám nějaký sestřih s ukázkami jak diář používat, ale neslibuji, že to stihnu tento víkend, spíš po neděli. Díky za trpělivost!
Fi

PS: na všechny ostatní komentáře a maily odpovím až po víkendu, musím dělat taky rozpis FL na příští týden, Podzimní speciál.... ;)

3 komentáře:

  1. Nestíhám už chodit na ND, ale aspoň hrubé rysy TD dávám a diář jsem naštěstí neprošvihla :-) a teď se na něj fakt moc těším a opravdu díky moc,že ses do toho pustila! Můj rok 2016 bude s tvým diářem určitě super! :-) Ekomartule

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den,

    mám dotaz k diáři. Doufám, že sjem správně pochopila používání :))

    Jelikož spousta stránek jde používat bez ohledu na to, jaký je rok, začala sjem diář používat už nyní. Například zalaminované papíry s plánováním menu. Použila jsem přiloženou lihovku. Teď jsem chtěla smazat nákup - vzala jsem líh na pupík a kuchyňskou utěrku - no a nákup je pořád vidět. Text se smazal, ale zdaleka ne dokonale.
    Co dělám špatně, prosím?

    Děkuji za odpověď!

    OdpovědětVymazat

Cením si každého milého komentáře a čtenáře blogu ♥
Prodejcům proto děkuji, že neobtěžují ostatní vkládáním "komentářů" s linky na úplně nerelevantní produkty, kterým chtějí dělat reklamu. Takové okamžitě mažu a nahlašuji jako spam.